Nieuwsarchief

Hoe beoordeelt u de dienstverlening?

Bij Het Gooi en Omstreken werken we aan goede dienstverlening. Omdat we willen weten of u hier tevreden over bent doen we opnieuw mee aan het landelijke onderzoek naar de tevredenheid van huurders (Aedes-benchmark 2016). Daarnaast laten we ook een eigen klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren. 

Hoe kun u deelnemen?
Heeft u recent een reparatieverzoek ingediend of heeft u onlangs een woning van Het Gooi en Omstreken betrokken of verlaten? Dan ontvangt u mogelijk binnenkort per e-mail een vragenlijst van het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH). Het kan ook zijn dat u gebeld wordt door enquĂȘteurs van het KWH met een aantal vragen.

Uw mening is belangrijk!
We stellen uw deelname aan de onderzoeken erg op prijs. Hoe meer huurders de vragen beantwoorden, hoe betrouwbaarder de onderzoeksresultaten zijn.

Meer informatie
Meer informatie over de (Aedes-Benchmark) vindt u bij Veelgestelde vragen. Met aanvullende vragen kunt u contact opnemen via 035 672 66 99.

Naar het overzicht
Disclaimer|Sitemap|Colofon|© Het Gooi en Omstreken
x
Social media