Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen » Klacht of geschil

Terug naar het overzicht

Ik heb een klacht. Wat moet ik nu doen?

Op de pagina Klachten en geschillen vindt u een overzicht van de klachtenprocedure en instanties waar u terecht kunt. Klachten over geleverde zaken of diensten waarvoor u servicekosten betaalt, kunt u het beste zo spoedig mogelijk aan ons melden. Wacht hiermee niet tot de afrekening, want op dat moment kunnen we er helaas niets meer aan doen.

Ik ben niet tevreden over de afhandeling van mijn klacht. Wat kan ik doen?

Het kan zijn dat u na de afhandeling van uw klacht niet tevreden bent. Er is dan sprake van een geschil tussen u en Het Gooi en Omstreken. U kunt zich dan vanaf 1 januari 2021 richten tot de Geschillencommissie Woningcorporaties Valleigebied en Omstreken. Meer informatie kunt u vinden op de pagina Klachten en geschillen.

Disclaimer|Sitemap|Colofon|© Het Gooi en Omstreken
x
Social media