Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen » Klanttevredenheidsonderzoek

Terug naar het overzicht

Waarom laat Het Gooi en Omstreken een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren?

Het Gooi en Omstreken wil graag dat huurders meedenken en daarom horen wij graag uw ervaring, mening en gevoel over onze organisatie. Wij hechten grote waarde aan alle input van onze huurders. Hiermee levert u een bijdrage aan het verbeteren van onze dienstverlening.

 

Wie voert het klanttevredenheidsonderzoek uit?

Het klanttevredenheidsonderzoek wordt uitgevoerd door Het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH). KWH is een gecertificeerde instantie waarmee wij een verwerkersovereenkomst hebben. KWH is aangesloten bij de MOA (Markt Onderzoek Associatie) en moet voldoen aan een gedragscode voor onderzoek en statistiek en bijbehorende geheimhoudingsverklaring.

 

Hoe gaat Het Gooi en Omstreken om met mijn persoonsgegevens?

Het Gooi en Omstreken hecht veel waarde aan het beschermen van persoonsgegevens en de wijze waarop deze worden verwerkt. Wij hebben daarom beveiligingsmaatregelen genomen om persoonsgegevens te beschermen. Dit is in onze privacyverklaring opgenomen. Hierin is ook benoemd dat we persoonsgegevens gebruiken om klanttevredenheidsonderzoeken uit te (laten) voeren en dat u het recht heeft om u af te melden voor dit onderzoek. 

 

Hoe gaat Het Gooi en Omstreken om met mijn gegeven antwoorden?

De antwoorden op de vragen worden anoniem verwerkt. In de vragenlijst wordt u gevraagd of u uw antwoorden met ons wil delen. Alleen als u dit vinkje aanzet, worden uw antwoorden met ons gedeeld. Dit is niet verplicht, u mag zelf beslissen of u dit niet of wel wil.

Disclaimer|Sitemap|Colofon|© Het Gooi en Omstreken
x
Social media


Schrijf een review